Eszközkiadó automaták

Letölthető: PDF

Tisztelt leendő Parnerünk!

Ezúton szeretnénk összefoglalni Önnek/Önöknek azokat a szempontokat, ötleteket, amelyek az “Eszközkiadó Automaták” bevezetése, üzemeltetése során más felhasználóknál már megoldódtak/megoldottak, de a program bevezetése során kérésként/kérdésként előfordulhatnak.

Előkészületek a bevezetéshez:

  1. Első lépésben szükségünk lesz 3-5 db érvényes belépő kártyára, mivel az automata olvasót illesztenünk kell a meglévő kártyaolvasó rendszerhez. (Szükség esetén szívesen konzultálunk a beléptető rendszert szállító céggel) Fontos, hogy rendelkezésünkre álljon egy dolgozói névsor, mely már össze van rendezve a belépő kártyák számával. Ezeken a minimum követelményeken felül célszerű megkapnunk a dolgozók besorolását olyan kategóriákba, amelyek szerint később analizálni szeretnénk a felhasználásokat. (kigyűjtési opciók: Költség hely, feladatkör, műszak száma)
  1. Listákat és termékmintákat kérünk az automatába kerülő védőeszközökről, azok átlagos fogyásáról.
  1. Beüzemelés előtt ezek alapján konfiguráljuk az automatákat. A termék adatbázisban alapvető információ lesz a termék neve, ezen felül célszerű felvinni a cikkszámot, gyártót, esetleg az árat.(így már a lekérdezéseknél pontos árakat is láthatunk.)
  1. Az adatszolgáltatás elektronikus úton történik és igény szerint többféle formátumban is lehetséges,

 Az automaták elhelyezése:

  1. Az elhelyezésnél az egyik legfontosabb szempont, hogy a felhasználók könnyen meg tudják közelíteni a gépeket. Az automatákat lehetőség szerint a dolgozói közlekedési csomópontok közelében kell elhelyezni úgy, hogy minél közelebb legyenek a gyártóterülethez.
  1. Leggyakran használt üzemeltetési helyek: öltözők, üzemi bejáratok, gyártóterületen művezetői iroda előtti terek, termelési területen belüli pihenők, valamint meeting pontok,
  1. A másik fontos szempont az automata és a benne levő termékek biztonsága. Lehetőség szerint célszerű az automatát stabilan rögzíteni (falhoz, talajhoz). Előnyös lehet kamerával megfigyelt területek kiválasztása. (rongálások, szakszerűtlen használat elkerülésére)
  1. Műszaki feltétel a 230 V csatlakoztatási lehetőség (konnektor)

 Üzemeltetésnél alkalmazott megoldások:

  1. Beállítható, hogy időszakonként (naponta, hetente, havonta) mennyi eszközt vehet fel egy dolgozó. Ha van a dolgozókból kialakított csoport, akkor különböző korlátozásokat vagy éppen bővítéseket lehet hozzárendelni a csoporthoz/csoportokhoz. Például „művezetők" bármennyit vehetnek fel, sori „dolgozó" csak napi 2-t, vagy a csoportvezető engedélyezhet külön felvételeket “dupla kártyás azonosítás”,
  1. Be lehet állítani, hogy pl a „villanyszerelők” csoport tagjai más eszközöket jogosultak felvenni, mint a „csomagoló” csoport tagjai. Területi korlátozás is alkalmazható, hogy a dolgozó csak azt az automatát használhatja, amelyik az ő üzemcsarnokában, gyártósorán van, míg például a „karbantartók" csoport tagjai bármelyik gépnél tudnak felvenni.

Tetszőleges tárolt adat alapján lehet kimutatást készíteni, ezek közül a leggyakrabban használtak:

  • Adott időszak teljes tranzakciós listájának letöltése excellbe tovább feldolgozáshoz.
  • Heti vagy havi jelentés a felhasználásról költséghelyek vagy csoportok szerint.
  • Dolgozónkénti összesített lista, megnézni, hogy ki használt legtöbbet.
Tesztelés:
  1. Igény esetén 3 hónapos díjmentes tesztelési lehetőséget biztosítunk.
  2. A tesztekhez egyedileg logozott automatát viszünk partnereinknek (fontos, hogy a logot időben megkapjuk és elkészíthessük a megfelelő látványterveket)
  3. A felkészülési idő akár 3 hónap is lehet, mivel az adatokat, a programozást, az előzetes beállításokat és a legfontosabb teszteket “termékek csomagolásának meghatározása, adagoló spirálok kiosztása stb” házon belül kell elvégeznünk.

Kérje most az ingyenes, eszközkiadó automata ismertető konzultációt!

Bármilyen kérdése van az üzemeltetéssel, a rendszer használattal kapcsolatban, örömmel állunk rendelkezésére.

 

2314 Halásztelek,
II. Rákóczi Ferenc út 114.

+36 1 349 2129
Fax: +36 1 359 3147
kvazar@kvazar.hu

Kvazár

"Viszonteladóból, nagykereskedők és komplex szolgáltatók lettünk. Tevékenységünk során folyamatosan arra törekedtünk, hogy meghatározó piaci szereplőként részt vegyünk a munkavédelmi termékek és ipari segédanyagok forgalmazásában."

"31 év alatt nagy utat tettünk meg. Ma is kiemelt feladat számunkra, hogy megbízható üzleti partnerek és elkötelezett szolgáltatók maradjunk, melyet meglévő és leendő ügyfeleink elégedettségén keresztül érhetünk el."

Ajánlatkérésével keresse kollégáinkat vevőszolgálatunkon:
Veszprémi Roland, roland.veszpremi@kvazar.hu
Ungurián József, jozsef.ungurian@kvazar.hu